Benvinguts

BENVINGUTS

Aquesta pàgina naix amb el propòsit que siga un lloc d’intercanvi d’experiències, on totes les mestres i els mestres d’educació infantil tinguen cabuda.
No tenim cap pretensió que no siga estar amb contacte amb col·legues que tinguen inquietuds, que estimen la seva professió i que
dintre el seu cap hi haja sempre un raconet amb la llum encesa de les idees, per a fer feliços als seus alumnes.
Un racó per a comunicar-nos i que la nostra tasca en l’escola, traspasse les parets, a vegades humides, de les nostres classes.
Un lloc que provoque somriures al saber que el que fem, arribarà a molts xiquets i xiquetes i mestres que ni coneixem.
Un lloc per aconseguir que la nostra tasca no siga fum que es desfà i marxa a ninguna part.
Un raconet, en fi, en el que puguem entrar i trobar-nos com en la nostra casa, segurs que el que fem i transmetem i el que fan i transmeten, quedarà
entre la bona gent que es dedica a una tasca en la que els seus clients, li paguen amb l’estima que no teu preu dels xiquetes i xiquetes de infantil.

Instrucciones de participacion

Si deseas participar en el blog y publicar alguno de tus trabajos, puedes contactar con nosotros
mediante el formulario al final de la página, o enviando la información a paideia2016@gmail.com

jueves, 6 de abril de 2017

Alfabet mòbil



















 És un joc a l'estil montessori, on les lletres queden diferenciades entre vocals en blau, i consonants en roig. Cada lletra està classificada en un compartiment de la caixa, ben marcada. És una caixa apilable, cosa que permet que ocupe poc espai al guardar, però al jugar les podem separar entre sí. Les normes d'ús han de ser molt clares, colocar les caixen en l'ordre establert, si s'acostumen així els resultarà molt més fàcil a l'hora de trobar-les, a més les caixes van numerades per què ells s'aclarisquen més i les puguen ordenar des de la primera fins la cinquena. A més és molt important que desprès les lletres queden guardades al seu compartiment, ben representat per cada lletra del abecedari.









 Alhora de presentar el material he explicat que les caixes estaven compartimentades per lletres seguint l'ordre de l'abecedari, així els resultaria més fácil trobar-les, i és una manera que interioritzen l'ordre, ens hem adonat que hi han lletres blaves i roges, així que hem tret les blaves, adonant-nos que estes últimes eren vocals i les altres les consonants. Hem contat quantes vocals hi han i quantes consosnants, i si sumem les dos formen un total de 27 lletres.





En un principi he tret lletra per lletra i ells anaven dient-me el so de cadascuna, hem analitzat la forma i si hi havia alguna lletra que es pareguera en so i forma.

 Seguidamente començàrem a escriure paraules, fórmules de cortesia, paraules màgiques...



No hay comentarios:

Publicar un comentario